Chcete vědět, komu pomáháme a co darovat? Komu splníte přání?

Vstupte do databáze dětí a přání a vyberte si   »

Jak darovat?

dárek došlý do domova

Zpět-info-rozcestnik-domovy

 

V PRŮBĚHU AKCE PROSÍME NIKDY NEPŘIJÍMEJTE  DÁRKY  PŘÍMO  DO   DOMOVA

 

dárce je „za rohem“

ani je-li dárce blízko a donést dárek do domova je logičtější, než posílat přes systém a třídění

 

dárce bude domov přemlouvat a přesvědčovat

ani v tomto případě ne

 

chaos

a znedůvěryhodnění celého projektu jsou jedinými výsledky přijetí v domově

 

pokud se to stane, pak bezprostředně po obdržení – ZDE JEDNODUŠE ON-LINE  ZADEJTE

 

Stejně tak prosíme následně kdykoliv během roku, při dodatečném plnění přání, děkujeme.

 

Důvod

serióznost projektu – domova k dárci

přijde-li dárek do domova – v průběhu akce – nebo potom v doběhu po ní a vy nám jednoduše a bez časové zátěže zde on-line nedáte vědět, že vám přišel, pak se vždy stane toto:

dárce má od přepravní služby ve sledování zásilek informaci, že dárek byl domovu doručen

my jako organizátor o tom nevíme

neoznačíme tím pádem v databázi přání, že je splněno – doručeno

dárce to vidí a stále na to čeká

dochází k závěru, že dítě jeho dárek nedostalo a nechal si jej někdo z domova (u nepozornějších dárců, kteří si neuvědomují, že poslali dárek přímo do domova pak my i naši manažeři na vozíčcích dokonce slyšíme, že jsme zloději..)

jako první volá a svoji logickou a pochopitelnou nelibost si vybíjí na nás = jsme organizátor

my přitom o dárku vůbec nic nevíme – nedali jste nám vědět

 

Dva z mnoha reálných příkladů

Dárce, protože jeho firma sídlila ve vedlejší městě dovezl 5 mobilních telefonů v hopdnotě přřes 20 tisíc korun přímo do domova

předal je přítomné vychovatelce

ta, z obavy o ztrátu tak drahých věcí, je uzamkla ve své skřínce

po své službě nastoupila na plánovanou dovolenou – pobyt v lázních

nikdo nic nevěděl, jen dárce, že předal mobily za více než 20 tisíc korun a považoval věc za vyřízenou

aplikace drží rezervaci daného přání pro daného dárce pouze 4 dny – důvodem je, že mnoho dárců v euforii rezervuje přání, pak je z mnoha důvodů nesplní – čas, opomenutí atd..a dítě / klient je tím  připraveno šanci na splnění svého přání – tak proto jsou rezervace přísně nastaveny-hlídány-ukončovány

takže dárce dostal inforomaci, že mu těchto 5 rezervací propadlo, protože mobily nebyly včas doručeny

ale on je doručil

volal nám – oprávněně rozčilený, neoprávněně na nás: porušil pravidlo on i domov

my kontaktovali domov, kde nikdo nic nevěděl

hledali a dušovali se mobily nemají, dárce tvrdil opak

dárce již přesvědčen, že jak my, tak především v domově jsou zloději. logicky

přes pátrání půo datumech, časech službách jsme se dopátrali k dané vychovatelce, která prostě jen byla již hlavou v lázních a měla obavu o ztrátu tak drahých věcí

shánění údržbáře domova pro otevření její skřínky byla již jen epizoda

mezitím si 3  z těchto splněných přání – mobilů zarezervovali další 3 dárci a pořídili je

původní splněné mobily jsme logicky označili jako splněné

a 3 noví dárci obdrželi inforomaci, že Daruj hračku děkujem za splnění jejich přání, že je v DH v pořádku obdržel – ale oni je měli ještě doma na stole….

následovali další rozčilené telefonáty – a opět nám, organizátorům, jaký v tom máme nepořádek…

 

Dárkyně přes dvě ulice

přemluvil domov, že mu splní 6 přání, že si vybrala děti a že je přes dvě ulice a je zbytečné poslat dárky kamsi do tramtárie

všechny dárky zarezervovala

po třetím automatickém upozornění z aplikace, že si musí prodloužit rezervaci, protože stále neměla čas, se domluvila s domovem, at nás informuje, že dárky má domluvené a splněné

i když jsme to domovu rozmlouvali, trval na svém

dáma své slovo nidky nesplnila

přání se v aplikaci tvářila jako splněná, takže si je další dárce nemohl vybrat

těch 6 dětí přišlo o dárky

domov je musel, vlastní hloupostí, řešit vlastními prostředky

 

Děkujeme za pochopení a váš přístup

řešení problému a dotazy na dárek
darce@daruj-hracku.cz

Podpořit manažery na vozíku

každých pravidelných 50-200 Kč (potvrdíme), je nám důležitým kamínkem v mozaice zabezpečení činnosti a realizace projektu – více zde

HRDÍ PARTNEŘI

Děkujeme, že nám dáváte šanci být z vozíků k něčemu, pracovat a společně pomoci tisícům dětí a lidí

.t-support.

 

.ict-pro.

 

.strojirna vraga.

 

.pcsinek.

Hrdí partneři mobility

 Děkujeme, za servisování, abychom my, z vozíků, vůbec mohli pracovat a společně pomoci tisícům dětí a lidí

carset vyskov

Kompletní a špičkové servisní služby všech značek, typů a druhů

PARTNEŘI PŘEDÁNÍ

Děkujeme za pomoc se zajištěním galaprogramu předání

.maierkorduletch.

 

.manatech.

 

  .vysilamezive.

 

 .KD ostrov.

 

.soundcontrol.

Hrdí mediální partneři

Zde si stáhněte banner Daruj hračku a umístěte na svůj web, rádi vás zařadíme mezi Ježíškovi hrdé mediální partnery

  

Nejen srdcem – i rozumem

Nejen srdcem – i rozumem

více levnějších nebo jedno dražší přání – mrkněte zde, proč a řekněte nám svůj názor:

SMYSLUPLNĚJŠÍ JE SPLNIT

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

DĚKUJEME "JEŽÍŠKŮM"

Facebook

Online4u
ICT Pro-2
Lamacars
Orvest
Lomax
Vabex
Linde
ICT Pro
Design Trade - Koscom
Agro CV
General Logistics Systems Czech Republic
Faster CZ
technology-support
GLS-ParcelShop
ENBRA
Strojírna Vrága
TECHNOLOGY
GASTON-Giana
Badger Meter Czech Republic
AVEFLOR
AGP Projekční Atelier
HIWIN
PRETOL HB
Cominvest CZ
JOHNNY SERVIS
atelier-r
ABI-EPG
KOVO LEDEČ
AGENTURA VELRYBA
ULBRICH
ZENPHARMA PRAHA
Jiří Dostál GET automotive
První hanácká BOW
SolidVision
Futures Contproduct
BIBUS
LPW
MAG Centrum
TR Instruments
 KUBOUSEK EU holding
FAnn Retail
DT-Vyhybkarna-strojirna
TBA-Plastove-obaly
Foxon
TASY_pneu
Carset-autoservis-Vyskov
Pajero
PC sinek
ABCpack
PointCar-Renaulty-Renaulty-dily-Hodonin
mouthmouse
webnode
obchodaci
vodnanskekure
auto_janakiev
infos
manatech
eri