Chcete vědět, komu pomáháme a co darovat? Komu splníte přání?

Vstupte do databáze dětí a přání a vyberte si   »

Jak darovat?

dárek došlý do domova

Zpět-info-rozcestnik-domovy

V PRŮBĚHU AKCE PROSÍME NIKDY NEPŘIJÍMEJTE  DÁRKY  PŘÍMO  DO   DOMOVA (až v oběhu akce)

Pokud se to stane –  dejte nám neprodleně vědět zde

dárce je „za rohem“

ani je-li dárce blízko a donést dárek do domova je logičtější, než posílat přes systém a třídění

 

dárce bude domov přemlouvat a přesvědčovat

ani v tomto případě ne

 

chaos

a znedůvěryhodnění celého projektu jsou jedinými výsledky přijetí v domově

 

pokud se to stane, pak bezprostředně po obdržení dárku do domova jednoduše odklikáte jeho příjem ve vašem přihlášení

 

Stejně tak prosíme následně kdykoliv během roku, při dodatečném plnění přání, děkujeme.

 

Důvod

serióznost projektu – domova k dárci

přijde-li dárek do domova – v průběhu akce – nebo potom v doběhu po ní a vy nám jednoduše a bez časové zátěže nedáte vědět, že vám přišel, pak se vždy stane toto:

dárce má od přepravní služby ve sledování zásilek informaci, že dárek byl domovu doručen

my jako organizátor o tom nevíme

neoznačíme tím pádem v databázi přání, že je splněno – doručeno

dárce to vidí a stále na to čeká

dochází k závěru, že dítě jeho dárek nedostalo a nechal si jej někdo z domova (u nepozornějších dárců, kteří si neuvědomují, že poslali dárek přímo do domova pak my i naši manažeři na vozíčcích dokonce slyšíme, že jsme zloději..)

jako první volá a svoji logickou a pochopitelnou nelibost si vybíjí na nás = jsme organizátor

my přitom o dárku vůbec nic nevíme – nedali jste nám vědět

 

Dva z mnoha reálných příkladů

Dárce, protože jeho firma sídlila ve vedlejší městě dovezl 5 mobilních telefonů v hopdnotě přřes 20 tisíc korun přímo do domova

předal je přítomné vychovatelce

ta, z obavy o ztrátu tak drahých věcí, je uzamkla ve své skřínce

po své službě nastoupila na plánovanou dovolenou – pobyt v lázních

nikdo nic nevěděl, jen dárce, že předal mobily za více než 20 tisíc korun a považoval věc za vyřízenou

aplikace drží rezervaci daného přání pro daného dárce pouze 4 dny – důvodem je, že mnoho dárců v euforii rezervuje přání, pak je z mnoha důvodů nesplní – čas, opomenutí atd..a dítě / klient je tím  připraveno šanci na splnění svého přání – tak proto jsou rezervace přísně nastaveny-hlídány-ukončovány

takže dárce dostal inforomaci, že mu těchto 5 rezervací propadlo, protože mobily nebyly včas doručeny

ale on je doručil

volal nám – oprávněně rozčilený, neoprávněně na nás: porušil pravidlo on i domov

my kontaktovali domov, kde nikdo nic nevěděl

hledali a dušovali se mobily nemají, dárce tvrdil opak

dárce již přesvědčen, že jak my, tak především v domově jsou zloději. logicky

přes pátrání půo datumech, časech službách jsme se dopátrali k dané vychovatelce, která prostě jen byla již hlavou v lázních a měla obavu o ztrátu tak drahých věcí

shánění údržbáře domova pro otevření její skřínky byla již jen epizoda

mezitím si 3  z těchto splněných přání – mobilů zarezervovali další 3 dárci a pořídili je

původní splněné mobily jsme logicky označili jako splněné

a 3 noví dárci obdrželi inforomaci, že Daruj hračku děkujem za splnění jejich přání, že je v DH v pořádku obdržel – ale oni je měli ještě doma na stole….

následovali další rozčilené telefonáty – a opět nám, organizátorům, jaký v tom máme nepořádek…

 

Dárkyně přes dvě ulice

přemluvil domov, že mu splní 6 přání, že si vybrala děti a že je přes dvě ulice a je zbytečné poslat dárky kamsi do tramtárie

všechny dárky zarezervovala

po třetím automatickém upozornění z aplikace, že si musí prodloužit rezervaci, protože stále neměla čas, se domluvila s domovem, at nás informuje, že dárky má domluvené a splněné

i když jsme to domovu rozmlouvali, trval na svém

dáma své slovo nidky nesplnila

přání se v aplikaci tvářila jako splněná, takže si je další dárce nemohl vybrat

těch 6 dětí přišlo o dárky

domov je musel, vlastní hloupostí, řešit vlastními prostředky

 

Děkujeme za pochopení a váš přístup

řešení problému a dotazy na dárek
darce@daruj-hracku.cz

Podpořit manažery na vozíku

každých pravidelných 50-200 Kč (potvrdíme), je nám důležitým kamínkem v mozaice zabezpečení činnosti a realizace projektu – více zde

HRDÍ PARTNEŘI

Děkujeme, že nám dáváte šanci být z vozíků k něčemu, pracovat a společně pomoci tisícům dětí a lidí

 

.t-support.

 

.ict-pro.

 

.strojirna vraga.

 

.

Coloseum_hrdy_300.

 

.pcsinek.

Hrdí partneři mobility

 Děkujeme, za servisování, abychom my, z vozíků, vůbec mohli pracovat a společně pomoci tisícům dětí a lidí

carset vyskov

Kompletní a špičkové servisní služby všech značek, typů a druhů

PARTNEŘI PŘEDÁNÍ

Děkujeme za pomoc se zajištěním galaprogramu předání

.maierkorduletch.

 

.manatech.

 

  .vysilamezive.

 

 .KD ostrov.

 

.soundcontrol.

Hrdí mediální partneři

Zde si stáhněte banner Daruj hračku a umístěte na svůj web, rádi vás zařadíme mezi Ježíškovi hrdé mediální partnery

  

Nejen srdcem – i rozumem

Nejen srdcem – i rozumem

více levnějších nebo jedno dražší přání – mrkněte zde, proč a řekněte nám svůj názor:

SMYSLUPLNĚJŠÍ JE SPLNIT

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

DĚKUJEME "JEŽÍŠKŮM"

Facebook

fatra
Coloseum nemovitosti
Duo trans
Online4u
ICT Pro-2
Lamacars
Orvest
Lomax
Vabex
Linde
ICT Pro
Agro CV
General Logistics Systems Czech Republic
Faster CZ
technology-support
GLS-ParcelShop
Strojírna Vrága
GASTON-Giana
Badger Meter Czech Republic
AVEFLOR
AGP Projekční Atelier
HIWIN
PRETOL HB
Cominvest CZ
JOHNNY SERVIS
atelier-r
ABI-EPG
KOVO LEDEČ
AGENTURA VELRYBA
ZENPHARMA PRAHA
Jiří Dostál GET automotive
První hanácká BOW
SolidVision
Futures Contproduct
BIBUS
LPW
TR Instruments
FAnn Retail
DT-Vyhybkarna-strojirna
TBA-Plastove-obaly
Foxon
TASY_pneu
Carset-autoservis-Vyskov
Pajero
PC sinek
ABCpack
mouthmouse
webnode
obchodaci
vodnanskekure
infos
manatech
eri