řešení problému a dotazy na dárek
darce@daruj-hracku.cz
Chcete vědět, komu pomáháme a co darovat? Komu splníte přání?
dárek došlý do domova
V PRŮBĚHU AKCE PROSÍME NIKDY NEPŘIJÍMEJTE DÁRKY PŘÍMO DO DOMOVA
dárce je „za rohem“
ani je-li dárce blízko a donést dárek do domova je logičtější, než posílat přes systém a třídění
dárce bude domov přemlouvat a přesvědčovat
ani v tomto případě ne
chaos
a znedůvěryhodnění celého projektu jsou jedinými výsledky přijetí v domově
pokud se to stane, pak bezprostředně po obdržení – ZDE JEDNODUŠE ON-LINE ZADEJTE
Stejně tak prosíme následně kdykoliv během roku, při dodatečném plnění přání, děkujeme.
Důvod
serióznost projektu – domova k dárci
přijde-li dárek do domova – v průběhu akce – nebo potom v doběhu po ní a vy nám jednoduše a bez časové zátěže zde on-line nedáte vědět, že vám přišel, pak se vždy stane toto:
dárce má od přepravní služby ve sledování zásilek informaci, že dárek byl domovu doručen
my jako organizátor o tom nevíme
neoznačíme tím pádem v databázi přání, že je splněno – doručeno
dárce to vidí a stále na to čeká
dochází k závěru, že dítě jeho dárek nedostalo a nechal si jej někdo z domova (u nepozornějších dárců, kteří si neuvědomují, že poslali dárek přímo do domova pak my i naši manažeři na vozíčcích dokonce slyšíme, že jsme zloději..)
jako první volá a svoji logickou a pochopitelnou nelibost si vybíjí na nás = jsme organizátor
my přitom o dárku vůbec nic nevíme – nedali jste nám vědět
Dva z mnoha reálných příkladů
Dárce, protože jeho firma sídlila ve vedlejší městě dovezl 5 mobilních telefonů v hopdnotě přřes 20 tisíc korun přímo do domova
předal je přítomné vychovatelce
ta, z obavy o ztrátu tak drahých věcí, je uzamkla ve své skřínce
po své službě nastoupila na plánovanou dovolenou – pobyt v lázních
nikdo nic nevěděl, jen dárce, že předal mobily za více než 20 tisíc korun a považoval věc za vyřízenou
aplikace drží rezervaci daného přání pro daného dárce pouze 4 dny – důvodem je, že mnoho dárců v euforii rezervuje přání, pak je z mnoha důvodů nesplní – čas, opomenutí atd..a dítě / klient je tím připraveno šanci na splnění svého přání – tak proto jsou rezervace přísně nastaveny-hlídány-ukončovány
takže dárce dostal inforomaci, že mu těchto 5 rezervací propadlo, protože mobily nebyly včas doručeny
ale on je doručil
volal nám – oprávněně rozčilený, neoprávněně na nás: porušil pravidlo on i domov
my kontaktovali domov, kde nikdo nic nevěděl
hledali a dušovali se mobily nemají, dárce tvrdil opak
dárce již přesvědčen, že jak my, tak především v domově jsou zloději. logicky
přes pátrání půo datumech, časech službách jsme se dopátrali k dané vychovatelce, která prostě jen byla již hlavou v lázních a měla obavu o ztrátu tak drahých věcí
shánění údržbáře domova pro otevření její skřínky byla již jen epizoda
mezitím si 3 z těchto splněných přání – mobilů zarezervovali další 3 dárci a pořídili je
původní splněné mobily jsme logicky označili jako splněné
a 3 noví dárci obdrželi inforomaci, že Daruj hračku děkujem za splnění jejich přání, že je v DH v pořádku obdržel – ale oni je měli ještě doma na stole….
následovali další rozčilené telefonáty – a opět nám, organizátorům, jaký v tom máme nepořádek…
Dárkyně přes dvě ulice
přemluvil domov, že mu splní 6 přání, že si vybrala děti a že je přes dvě ulice a je zbytečné poslat dárky kamsi do tramtárie
všechny dárky zarezervovala
po třetím automatickém upozornění z aplikace, že si musí prodloužit rezervaci, protože stále neměla čas, se domluvila s domovem, at nás informuje, že dárky má domluvené a splněné
i když jsme to domovu rozmlouvali, trval na svém
dáma své slovo nidky nesplnila
přání se v aplikaci tvářila jako splněná, takže si je další dárce nemohl vybrat
těch 6 dětí přišlo o dárky
domov je musel, vlastní hloupostí, řešit vlastními prostředky
Děkujeme za pochopení a váš přístup