Chcete vědět, komu pomáháme a co darovat? Komu splníte přání?

Vstupte do databáze dětí a přání a vyberte si   »

Jak darovat?

Časté otázky

Přinášíme odpovědi na nejčastější otázky. Věříme, že Vám tím pomůžeme, zajistíme hladší průběh projektu a zabráníme případným nesrovnalostem.

 

Něketrá přání se mi zdají neskromná – jak to je?

Seznamte se  se  situací v domovech, jejich, legslativou stanovených, finančních limitech na dárky a s tím co jsou skromná/neskromná a drahá/nedrahá přání

 

Jaký je celý význam a přínos Daruj hračku?

Seznamte se s nezaměnitelným charakterem, jedinečností a přínosem Daruj hračku

 

Mohu poslat i peníze?

ANO – chcete-li pomoci Tangu-manažerům na vozíčcích, protože jich nikdy není dost.

Zadáteli-li trvalý měsíční příkaz na, pro Vás třeba bezvýznamnou částku 50-100 kroun, nám to velmi pomůže – projekt se připravuje celý rok. Děkujeme.

č.ú.: 2762760267/0100, VS: vaše RČ či IČ, zpr. pro příjemce: Váš e-mail, at Vám můžeme zaslat potvrzení a naši Zprávu o činnosti nebo na vaše IČ fakturu.

NE – chcete-li zajistit posláním peněz to, abychom my koupili dárek. Raději si vyberte konkrétní dítě / klienta a do splnění jeho přání dejte kus svého srdíčka.

 

Platí mi loňská registrace?

Ano

 

Zapomněl jsem heslo

Nevadí, známe to – jsme také “zapomněnky” – kontaktujte technickou podporu Leksys, rádi Vám zašleme nové, následně si jej budete moci změnit

 

Nejde mi rezervovat dárek u dítěte
Musíte se zaregistrovat. 

 

Musím uvádět své pravé jméno nebo mohu použít pro „nick“ (uživatelské jméno) přezdívku? A co adresa?
Ano – umožní Vám to jen na jedno kliknutí objednat bezplatnou dopravu GLS, přímo ze stránky aplikace, kdy již nebudete muset vyplňovat svoji adresu. Navíc usnadníte práci všem, kteří s dárky následně budou manipulovat a budeme moci společně lépe řešit případný problém. 

 

Co když jsem uvedl adresu domů a dárek se rozhodnu poslat z jiné adresy – třeba z práce nebo z obchodu?
Není problém. Při objednávce dopravy se Vás na to raději ještě zeptáme a adresu tak máte možnost, ještě před objednáním dopravy, změnit. Generální přepravní partner GLS je velmi operativní, pružnou a zákaznicky přívětivou službou – pro případ řešení problému využijte ID balíku, které obdržíte. Zákaznická linka GLS: http://e-balik.cz/index/contact

 

Rezervoval jsem si dárek a ted nemohu dítě v seznamu nalézt?
Jako první se vždy podívejte, které děti se Vám právě zobrazují. Příklad: pokud si zarezervujete dárek dítěte, které nemělo žádný zarezervovaný, tak jej logicky najdete buď mezi všemi dětmi nebo mezi dětmi s jedním nesplněným dárkem.

 

Jak poznám, že je dárek volný a kde si mám dárek rezervovat?
Po zaregistrování se Vám zaktivní volby „k rezervaci“ u každého dárku, který je ještě volný.

 

Jak dlouho trvá rezervace?
Rezervace trvá 4 pracovní dny. Přesně na den, hodinu a minutu. U Vašeho dárku Vám běží i odpočet. Jedním klikem na „prodloužit rezervaci“ si můžete prodloužit rezervaci o 24 hodin (+ 24 hodin od konce původní rezervace).

 

Co když do doby rezervace zasahuje víkend?
Pokud do doby zasahuje 1 víkendový den, prodlužuje se rezervace automaticky o 1 další pracovní den.
Pokud do doby zasahují 2 víkendové dny, prodlužuje se rezervace automaticky o 2 další pracovní dny. 

 

Sehnání dárku nebo dodání e-shopem trvá déle, než jsem myslel, co mám dělat?

Jedním klikem na „prodloužit rezervaci“ si můžete prodloužit rezervaci o 24 hodin (+ 24 hodin od konce původní rezervace).

 

Kde a jak mám zrušit rezervaci, na kterou jsem klikl omylem?
V „mých rezervacích“.

 

Co znamená stav „GLS kurýr doručil-zpracováváme“ u mého dárku?

Kurýr GLS Váš balík doručil, je ok u nás a Váš balík a v něm všechny dárky, čekají na kontrolu. Může to trvat i desítky hodin. Dárků je hodně.

 

Co znamená stav „zpracováváme“ u mého dárku?
To znamená, že Váš dárek je na místě a buď čeká na kontrolu nebo se právě kontroluje. Vše proto, aby bylo dítě / klient u stromečku co nejvíce spokojené a šťastné.

 

Jak to, že jsem poslal současně 2 dárky, každý v samostatném balíku a jeden je již označen jako splněný a u druhého je již 2. den stále status „zpracováváme“?

To, že oba balíky od vás odnese jeden kurýr do jedné dodávky společně nebo že je pošlete jiným způsobem a společně, neznamená, že byly při přepravě přes depa a třídící střediska a v autě, které je vezlo jako poslední, stále vedle sebe (to je nemožné) a že po doručení leží na stejném místě. Chce to trpělivost, při příjmu se poctivě věnujeme pozorně každému dárku a to nějaký čas zabere ( bývá to v roce 2014 to bylo 7,2 tuny).

 

Mám dárek balit do vánočního papíru?
Nikdy! I když je to hezké a dodává to atmosféu, přesto je to zcela zbytečné. Každý dárek musíme zkontrolovat obsahuje-li to, co je deklarováno a co si dítě přálo, včetně kvality dárku. Nesmírně si ceníme každého dárku a z každého balíčku je cítit srdce a láska, které do nich vkládáte. Neberte to prosíme osobně, ale detailní kontrola je nutná. Dárky se kontrolují v třídícím centru, následně se kontrolují i v Havlíčkově Brodě. V dětských domovech si dárky před Vánocemi zabalí.

 

Jak a kam mám nalepit vystřižený řádek s popiskem dárku?

 Snažíme se vám to usnadnit, co nejvíce to jde. Popisky nalepte přímo na dárek. Na jeho originální balení – krabičku, krabici, sáček apod. NIKDY nelepte na papír nebo vánoční papír, do kterého dárek balíte – při rozbalení dárku může dojít, společně se sejmutým obalem, ke ztrátě ID a dárek může být zařazen do tzv. „nekonkrétních dárků“. Odpovědnost za označení nese dárce.

 

Jak to, že jsem měl rezervovaný konkrétní dárek, odeslal jsem ho a nyní je opět ve stavu „k rezervaci“, případně jsou mnou zaslané věci napsané jako náhradní dárek?

Důvodů může být několik:

  • nepohlídali jste si rezervaci, propadla vám nebo jste dárek včas neodeslali, přání se změnilo znovu na „k rezervaci“ a jiný dárce byl rychlejší, takže dítě dostane dárky 2 – a ten váš je, aby jste věděli, že dorazil, zapsán a zaevidován jako „náhradní“.
  • Vámi rezervovaný dárek jste splnili, ale třeba jen částečně, neúplně, nepřesně nebo jste poslali jiný. Tím, že jsme ho přiřadili jako náhradní dárek k Vámi původně rezervovanému přání a to uvolnili znovu k rezervaci, takže jsme dítěti dali šanci na úplné nebo přesné splnění. Váš dárek dítě samozřejmě dostane !
  • „Náhradní“ neznamená žádný „póvl“ a nic podřadného! Priorita ale je splnit dítěti/klientovi to, co si přeje – top je přece přání každého z nás – dostat to, co si přejeme.

 

Jaký je rozdíl mezi dárkem a balíkem?

Dárek je to, co si dítě přeje.

Balík je to, co posíláte, takže v něm může být i více dárků.

 

Chci poslat více dárků – jak to mám udělat?
1. Každý dárek označte vystřiženým proužkem, který vám aplikace nabídne
2. Při objednání dopravy přes GLS můžete vytvořit balík, který odpovídá přepravním podmínkám GLS a do něj vložit libovolný počet dárků, které se tam vejdou
3. každý dárek uvnitř balíku musí být označen vystřiženým proužkem, který vám aplikace nabídne – nebo opsán – kody dárků
4. kurýr GLS přijede vyzvednout zásilku s již předtištěným štítkem na Váš balík, ve kterém je vloženo např. 5 dárků a na tomto štítku bude již předtištěno všech 5 kódů všech dárků uvnitř
5. pokud jste i dárky uvnitř balíku označili správně, nemůže dojít k chybě

Co se stane, když vložím do 1 balíku dárky pro 3 děti a zapomenu je označit?

Tak to je průšvih! Negarantujeme, že se dostanou správnému dítěti.

V minulosti se stávalo, že dárce zaslal 3 dárky pro 3 různé děti v jednom balíku, ale na adresní štítek při objednání uvedl pouze jedno dítě. Ostatní dárky byly pak při přijetí a rozbalení balíčku logicky zařazeny mezi tzv. nekonkrétní. Posluchač se potom ptal, jak to, že jím vybrané dva dárky nejsou označeny u jeho dětí jako „přijato“. Nemohly být, protože nebyly označeny, byly jen vloženy do krabice odeslané jedním dárcem. Následovalo dlouhé dopisování, zbytečné rozzlobení posluchače a naše hledání ve stovkách tzv. nekonkrétních dárků.  Je to odpovědnost dárce.

 

Kdy a jak objednat bezplatnou dopravu GLS?
Až když už máte dárek zajištěný. Objednávky je nutno zadat předcházející pracovní den do 17. hodiny.

 

Může se stát, že se můj dárek ocitne u jiného dítěte nebo se dárky objeví u dětí mnou vybraných, ale jsou mylně zařazeny jako „náhradní“ a jsou zpřeházené?
Ano, není-li vše dle instrukcí. Buď jste špatně označili dárky nebo při vyzvedávání zásilky kurýrem GLS jste společně s ním nevěnovali pozornost tomu, aby byl balíček s dárkem pro „Pepík 9999/ 12 r.“ označen správným štítkem „Pepík 9999/12 r.“, ale štítky jste nalepili na balíčky tak, jak vám přišli pod ruku. Pozor na to! Další možností je, že jste sice dárek zarezervovali a při přepravě označili např. jako „dárek1“, ale třeba jste jej nesplnili přesně tak, jak je napsán a namalován, a nebo jste jej splnili jen částečně. Proto mohl být dárek zařazen jako náhradní, aby mělo dítě šanci na jeho přesné splnění nebo doplnění jiným posluchačem. 

 

Nejde mi nic napsat do kolonky „splněn náhradním dárkem“, když chci poslat něco jiného pro radost danému děcku?
Kolonky „náhradní 1“ a „náhradní 2“ vyplňujeme my. Pokud chcete poslat takovýto dárek, zřetelně balíček označte jménem a kódem dítěte a „náhradní 1“ nebo „náhradní 2“. My dárek zkontrolujeme. 

 

Mohu poslat jenom jeden dárek?
Ano. 

 

Mohu poslat dárek jinak než přes GLS?
Ano. Doručit osobně nebo jak jste zvyklí. Viz – Jak odeslat – odnést osobně

 

Mohu dárek poslat či odnést přímo do dětského domova?
Ne – nikdy! Toto, prosíme, nedělejte v žádném případě. Došlo by k narušení systému a k nesrovnalostem v doručování dárků. Pro Vaše pohodlí využijte bezplatnou službu GLS. Pouze jedná-li se například o vybavení celého pokoje, palmu apod.  

 

Jak to, že mnou obdarované dítě zmizelo z hlavního seznamu a není tam?
Je to proto, že v základním zobrazení seznamu jsou vždy jen děti, které ještě mají nějaký dárek nesplněný. A pokud má „Vaše“ dítě splněné již oba, pak se v základním zobrazení nezobrazí. Chcete-li ho přesto vidět a zkontrolovat, vyberte si ve filtru zobrazení „vše“ a dítě najděte podle jména, dárku, kódu či domova. 

 

Musí být dárek zcela nový nebo je možné poslat i funkční, hezkou, ale použitou věc.
Dárek nemusí být nový, nesmí být ale poškozený. 

 

Mohu poslat dárek, aniž bych si vybral konkrétní dítě?
Ano. Dárek (dárky) pak předáme dětem, které žádný dárek nedostanou. Váš dárek pak naleznete uvedený jako “náhradní”. 

 

Co mám dělat, když nenajdu ani v těchto otázkách to, co mě zajímá?
Kontaktujte nás! Odpovíme Vám a případně dotaz i s odpovědí přiřadíme do této sekce, aby pomohla ostatním: darce@daruj-hracku.cz 

řešení problému a dotazy na dárek
darce@daruj-hracku.cz

Podpořit manažery na vozíku

každých pravidelných 50-200 Kč (potvrdíme), je nám důležitým kamínkem v mozaice zabezpečení činnosti a realizace projektu – více zde

HRDÍ PARTNEŘI

Tanga a Daruj hračku

PARTNEŘI PŘEDÁNÍ

Hrdí mediální partneři

Zde si stáhněte banner Daruj hračku a umístěte na svůj web, rádi vás zařadíme mezi Ježíškovi hrdé mediální partnery

  

Nejen srdcem – i rozumem

Nejen srdcem – i rozumem

více levnějších nebo jedno dražší přání – mrkněte zde, proč a řekněte nám svůj názor:

SMYSLUPLNĚJŠÍ JE SPLNIT

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

DĚKUJEME "JEŽÍŠKŮM"

Facebook

Agro CV
LEKSYS
General Logistics Systems Czech Republic
Faster CZ
technology-support
GLS-ParcelShop
ENBRA
Strojírna Vrága
TECHNOLOGY
GASTON-Giana
Badger Meter Czech Republic
ICT Pro
AVEFLOR
AGP Projekční Atelier
HIWIN
PRETOL HB
Cominvest CZ
JOHNNY SERVIS
BETON-Těšovice
atelier-r
ALTOMA
Almita
ABI-EPG
KOVO LEDEČ
AGENTURA VELRYBA
ULBRICH
ZENPHARMA PRAHA
Jiří Dostál GET automotive
Applic
První hanácká BOW
SolidVision
Futures Contproduct
BIBUS
LPW
MAG Centrum
TR Instruments
 KUBOUSEK EU holding
FAnn Retail
DT-Vyhybkarna-strojirna
TBA-Plastove-obaly
Foxon
Carling
TASY_pneu
Carset-autoservis-Vyskov
Pajero
PC sinek
ABCpack
PointCar-Renaulty-Renaulty-dily-Hodonin
Dokar-Ford-HB
Trojstav
mouthmouse
webnode
obchodaci
vodnanskekure
auto_janakiev
infos
manatech
eri
cemi