řešení problému a dotazy na dárek
darce@daruj-hracku.cz
Chcete vědět, komu pomáháme a co darovat? Komu splníte přání?
vše pro malování přání
MALOVANÉ PŘÁNÍ – JAK NA NĚJ – VŽDY POUZE NA FORMULÁŘ
malované přání = základní dokument
malované přání je základním dokumentem celé akce, takže vše na webu musí přesně odpovídat tomu, co je namalováno a naspáno v přání dítěte-klienta
kdo malovat zvládne,
si na tento formulář MOHOU malovat vánoční přání Daruj hračku namalují svá dvě přání, popíší specifikaci (velikost, barva, funkce atd.)
kdo NEzvládne pro svůj věk či handicap namalovat
vyplní teta, strejda, asistent tento formular NEMOHOU malovat vanocni prani Daruj hracku (ale alespoň nějaká „malůvka“, byť čáry Ježíšek jistě ocení)
pošlete nám video a fota z malování – viz GDPR, vše je v pořádku
příjmení klienta
se nikde neobjeví (!) – v databázi je nahrazeno číselným bezpečnostním kódem
věk, zájmy, handicap
dají dárcům možnost vědět a vybrat si komu chtějí pomoci, ztotožnit se s ním i vámi
fota – videa
bez výslovného přání domova nebudou dána do jakékoliv souvislosti s domovem
nikdy nedojde ke spojení kohokoliv na videu či fotu se jménem ani domovem
jsou užívána výhradně jako ilustrativní, atmosféru, emoce a projekt/akci přibližující
Vztah přání 1 a přání 2
jedná se o 2 rovnocenná přání
napsaná a namalovaná MUSÍ BÝT OBĚ
přání 2 NENÍ „náhrada“ za přání 1 – v duchu „kdyby přání 1 – dotykový mobil nevyšlo, budu si přát jako přání 2 normální mobil“ = TO NE (!)
BEZ LIMITU
nelimitujeme
v Daruj hračku, a to nikdy, od svého počátku přání dětí / klientů proto, aby výsledná čísla vypadala “hezky” za každou cenu, tedy i za cenu toho, že nařídíme či “doporučíme”, omezíme hodnotu přání jakoukoliv částkou
PRÁVO a ODPOVĚDNOST
dítěte / klienta (stejně jako doma)
za rozhodnutí přát si cokoliv s vědomím, že mi to prostě Ježíšek nemusí přinést, jako doma
ježíška – dárce
se rozhodnout a vybrat si co splní a co ne, ať z důvodů finančních, výchovných apod., jako doma
ale nikde “ježíšek” nenařizuje a nezakazuje
co si kdo a kde přát smí a co nesmí
je právem a odpovědností autora přání za něj
je právem ježíška co splní a co ne a odpovědností nikoho neomzetovat, jen proto, aby sám vypadal hezky
“TAKTIKA” (inforomativně)
přání podobná, obě neskromná
stojí za zvážení, jestli mají být obě přání totožná či hodně, co do funkčnosti podobná:
Příklad 1: přání 1 = mobil, přání 2 = mobil nebo podobně totožné
Příklad 2: přání 1 = tablet, 2 = netbook
Příklad 3: přání 1 = 1.tablet, 2 = digifoťák,
Příklad 4. přání 1 = Smartphone, 2 = digifoťák / tablet ap. (především u elektroniky a dražších dárků).
Proč to takto není z mnoha důvodů úplně OK?
a) dárci vycítí jistou neskromnost
b) může se stát, že nikdo z dárců nebude ochoten takto drahá přání splnit a nebude mít, u daného dítěte-klienta, alternativní možnost reálnějšího přání,
c) dítě/klient bude zklamaný, že mu nebylo splněno ani jedno z jeho přání–a byl mu poskytnut náhradní dárek
naproti tomu:
Příklad 1: přání 1 = pračka, přání 2 = mobil
Příklad 2: přání 1 = lyže, 2 = auto na vysílačku
specifikace přání
- u každého přání, kde je to logické a potřebné musí být vyplněny specifikace přání-velikosti=oděvy, obuv, sport atd.
- velikosti, barvy, značky, materiál – dle předtisku – musí to odpovídat obrázku přání
- značkou „X“ vyznačte jednu prioritu, která je nejdůležitější (barva, značka, typ, funkčnost atd…).
- pokud je jednou z priorit velikost, smí být označena ještě jedna další
- podle X budou dárci postupovat při výběru a my se řídit při kontrole
dítě / klient který NEMŮŽE MALOVAT (pro svůj věk, handicap apod.)
nebojte se „jakékoliv čmáranice“
formulář vyplní odpovědná osoba se slovním popisem jejich přání a podmínkou, že se jedná o dárek k užití právě daným klientem
uvedení jména a domova
křestní jméno + příjmení zkratkou: „Alena J.“
domov: jen město (případně specifikace např. čtvrtí, ulicí)
VĚK k 31. 12.
- uveďte věk, který bude mít letos 31.12.
- je-li dítěti/klientovi v době malování přání 15 let, ale do 31.12. dosáhne věku 16 let (narozeniny např. v listopadu), uveďte 16
- databáze je na toto dopočítávání automaticky nastavena
slovní doprovod u přání a dítěte / klienta = větší šance na spolnění
přání je vhodné přímo pod obrázkem nebo v sekci „další“ doprovodit textem
stejně tak u popisu přímo v databázi
bez uvedení čehokoliv, co autora přání přiblíží dárcům snižujete jeho šanci na splnění mu přání
Vžijte se do role “Ježíška – dárce” a porovnejte:
“Karel chce lednici a kopačky”
“Kája odchází do vlastního prvního bydlení a jeho přáním je praktické vybavení, lednička, tohoto bytu. Zároveň je velkým sportovcem a velmi dobrým fotbalistou a přál by si nové kopačky.”